Meet the founder: All Tigers

Meet the founder: All Tigers

Interjú Alexis Robillarddal

Minden márkának más-más története van - a Meet the Founder interjúsorozatban a célunk, hogy ezeket a történeteket bemutassuk! Ezúttal a francia ALL TIGERS trendmárka alapítójával, Alexis Robillarddal beszélgettünk.

Először is mondana pár szót magáról és a karrierjéről?

Francia vagyok, Párizs közelében élek és három gyermekem van. 15 évig dolgoztam nemzetközi szépségmárkáknál, de hogy őszinte legyek, az ALL TIGERS előtt nem tudtam ennyit a sminkekről. Alapvetően minden a lányommal kezdődött!

Mi inspirálta, hogy megalapítsa a saját cégét, valamint a környezettudatosságra való odafigyelésre?

Egyszer azt olvastam az interneten, hogy egy nő az életében akár 2 kg ajakrúzst is megehet. És ha jobban megvizsgáljuk, a termékek összeállítását akkor láthatjuk, hogy többségük elég értelmetlen, főként petrolkémiai és állati összetevőkből áll. Amikor a lányom a rúzsát kereste eszembe jutott ez a cikk. Ekkor még csak 11 éves volt, és el szeretett volna menni egy nyári táborba, és azt tudni kell, hogy egy ilyen tábor általában mindig egy nagy bulival zárul. Egy nagy esemény a tizenéves lányok számára, ezért segíteni szerettem volna nekik megtalálni a megfelelő ajakrúzst.

Mint már korábban említettem, a termékek formulája többségében elég értelmetlen összetevőkből áll. De elmondhatnám ugyanezt a nőkről alkotott képről, amelyet a legtöbb márka bemutat. A smink szorosan összefügg a csábítással, azonban a körülöttem élő nők többsége nem így látja. Inkább azért használják, hogy magabiztosnak, erősnek és elszántnak érezzék magukat. Ez volt az ALL TIGERS kiindulópontja. A nők által elvárt és a valóban biztosított formulák között keletkezett szakadéknak egyetlen oka van: a vásárlókat nem hallgatják meg. Ezért az Instagramon egy közösséget kezdtem el építeni, hogy együtt megtaláljuk a tökéletet ajakrúzst, amely minden igényt kielégít. Az eredmény: vegán és növényi alapú formula, fenntartható csomagolás, intenzív és tartós színek.

Mi az ALL TIGERS névnek a története?

Az egyik barátnőm mondta, hogy ez a folyamat, amelyben a nők maguk is részt vettek, tükrözi feminista meggyőződéseiket. A következő paradoxont mondta nekem: "Feministának lenni azt jelenti, hogy egyszerre nagyon hatalmasnak és nagyon fenyegetettnek érzem magam." Azt kérdeztem: "Mint a tigrisek?" Válaszolta: "Pontosan mindannyian tigrisek vagyunk!". ALL TIGERS, ez egy kijelentés! Támogatni és megerősíteni szeretnénk a nőket, azonban tisztában vagyunk azokkal a fenyegetésekkel, amelyeknek ki vannak téve.

Szimbolikus jelentés mellett: az ALL TIGERS egy globális mozgalom - 1% for the Planet - része, amely támogatja a veszélyeztetett tigrisek, valamint az ökoszisztémájuk védelmét.

Hová helyezi a márkáját 5 év múlva?

A szépségiparnak sokkal gyorsabban kellene haladnia az etikusabb, természetes termékek és a vásárlók iránti tisztelet irányába. Egy fiatal cég vagyunk, egy kis csapattal, azonban mégis sikerül gyorsan bővülnünk. Ez azért lehetséges, mivel védjük az értékeinket, és a sminkek új vízióját. Több elkötelezettség, nagyobb tudatosság. Remélem, hogy 5 év múlva az ALL TIGERS továbbra is ilyen sikeres lesz, és számos meglévő márkát nemzetközi szinten ösztönöz arra, hogy megváltoztassa szemléletét.

Melyik ALL TIGERS termék a kedvence?

Egy bizonyos termék kiválasztása olyan, mintha a gyerekeim közül kellene választanom! *Nevetés*
Azonban különösen nagyra tartom a matt "Call me Queen" 888 ajakrúzst. Nagyon sok nő a környezetemben az mondta, hogy ez a tisztán vörös szín növelte az önbizalmukat a nagy, fontos napokon!