3 tipp a mindennapi kikapcsolódáshoz, valamint a jobb alváshoz

2020. január 23., csütörtök

3 tipp a mindennapi kikapcsolódáshoz, valamint a jobb alváshoz

Me-time

Az időpontok betartása, a sok teendő, valamint a rossz alvás nehézkessé tehetik mindennapjainkat. Amelyek pszichésen, valamint a bőr és a test számára is ártanak. Vigyen több kikapcsolódást a mindennapokba ezekkel a tippekkel!

A meleg biztosítja a pihentető hatást

Legyen egy gyógynövény tea, egy forró vizes palack vagy egy nyugtató fürdő - a meleg ellazítja a izmokat, valamint a testet. Ezenkívül kitágítja az ereket, ezáltal biztosítva a vér könnyebb áramlását.

További segítséget nyújtanak a fürdővízhez hozzáadott adalékanyagok, amelyek illóolajokat tartalmaznak, valamint fokozzák a pihentető hatást. A magnézium pozitív hatású. Az izomrelaxánsok a bőrön keresztül felszívódnak, majd jutnak a vérkeringésbe. Az Alva Naturkosmetik által gyártott Holt-​tengeri fürdősó gazdag kalcium- és magnéziumsókban, valamint tökéletesen alkalmas egy nyugtató fürdőhöz.

Shen-Men pont masszázs a stressz ellen

A Shen-Men pontot "nyugodt elme" pontnak is nevezik, a fülkagylóban található, ott ahol az ív (Anti-Helix) elágazik. A tradicionális kínai orvoslás szerint a test automatikusan ellazul, amint ezt a területet masszírozzák.

Egyszerűen tegye mutatóujját a füle mögé, a hüvelykujját pedig, a Shen-Men pontra! Körülbelül egy percig körözzön ujjával ezen a területen. A legjobb, ha a masszázst naponta, lefekvés előtt alkalmazza.

Aludja át az éjszakát

A nyugodt alvás biztosítása érdekében, lefekvéskor néhány szempontot figyelembe kell venni. Mint:

  • Használjon alvómaszkot, vagy sötétítsen be, amennyire csak lehetséges!
  • Az utolsó étkezés, valamint a lefekvés között teljen el legalább három óra!
  • Esténként ne egyen nehezen emészthető élelmiszereket (például nyers ételeket vagy hüvelyeseket)!
  • Kb. 17:00 után ne fogyasszon koffeint!
  • Mondjon le a délutáni alvásról!
  • Az alvásritmus kialakításához, próbáljon meg ugyanabban az időpontban lefeküdni!
  • Alvás előtt ne igyon túl sok vizet!
  • Ne legyen túl meleg a szobában (17 és 20 fok között optimális)!
  • Lefekvés előtt szellőztessen ki a szobában!

Néha azonban túl sok gondolat köröz a fejünkben, és ezek a tippek nem vezetnek eredményre. Ilyenkor segíthet a YLUMI Sleep kapszula. Ez egy természetes táplálékkiegészítő, amely a passióvirág, a levendula, a valerian, valamint a természetes alváshormon, a melatonin révén biztosítja a jobb alvásminőséget.

Az úgynevezett fejpárna spray a nyugtató illatkeverékek segítségével, nyugodtabb alvást biztosíthat.

Fotók: Hayley Catherine via Unsplash