Visszaküldés

Hogyan működik a visszaküldés: Magyarország?

A visszaküldéshez kérjük, töltse ki a következő nyomtatványt itt. Ön e-mailben megkapja a szállítási címkét, valamint további információkat arról, hogyan kell eljárnia a termék visszaküldését illetően. A visszaküldés az Ön számára természetesen ingyenes.

A termék visszaküldése esetén, kérjük, vegye figyelembe a következőket:

  • Kérje el a postai igazolást és mindaddig őrizze meg, amíg meg nem kapja a visszatérítést vagy a csere terméket.
  • A visszaküldött termékeket a raktárunkba való beérkezéstől számított 5 munkanapon belül (szombat és vasárnap kivételével) dolgozzuk fel.
  • Az árut megfelelő gondossággal csomagolja be, hogy a termék a szállítás során ne sérüljön meg.
  • Az elektronikus készülékeket az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, a szállítás során keletkező esetleges károsodás /sérülés elkerülése érdekében.
  • Azon áruk esetében, amelyeket szállítmányozó céggel kell visszajuttatni, a visszaküldés költsége Önt terheli.

Mit lehet visszaküldeni?

A megérkezett árut 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti. Ez a határidő 16 nappal meg is hosszabbítható, így a visszaküldésre 30 nap áll rendelkezésre.

Fontos, hogy a visszaküldés esetén az eredeti csomagolást nem szabad felbontani, a terméket eredeti (original) állapotban kell visszaküldeni.

Kérjük adjon egyértelmű magyarázatot a visszaküldés okáról (Visszaküldési nyomtatvány) és írja be a következő adatokat: név, cím, rendelés száma.

Az elállással / visszavonással kapcsolatos konkrét jogi információkat itt találja.

Hogyan kapom vissza a pénzemet?

Amint a 30 napos visszaküldési időszakon belül megérkezik hozzánk küldeménye, visszakapja pénzét. Kívánsága szerint vásárlási utalványt is kiállíthatunk.

Attól függően, hogy Ön melyik fizetési módot választotta, úgy kaphatja vissza a pénzét:

  • Előre utalás esetén jóváírjuk az összeget az Ön bankszámlájára. Adja meg számunkra az utaláshoz szükséges banki adatokat, hogy visszautalhassuk az összeget.
  • PayPal jóváírás az Ön PayPal-számláján.
  • Azonnali átutalás esetén jóváírjuk az összeget Ön bankszámláján. Adja meg számunkra az utaláshoz szükséges banki adatokat, hogy visszautalhassuk az összeget.
  • Hitelkártya esetén jóváírjuk a hitelkártyáján az összeget.
  • Klarna esetén közvetlenül a Klarna írja jóvá az összeget Klarna számláján.
  • Utánvét esetén meg kell adnia banki adatait, hogy az átutalást elvégezhessük. Ehhez viszont először vissza kell küldenie számunkra azt az árut, amelyet már kifizetett, valamint meg kell adnia banki adatait, hogy visszautalhassuk az összeget.
  • iDeal esetén a visszaterhelés közvetlenül az iDeal-számlájára érkezik.

A visszafizetés néhány napon belül megtörténik. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!

Kérés szerint természetesen utalványt is kiállítunk az adott értékben.

E-Mail: magyar@cosmeterie.com