Meet the founder: NUORI

Meet the founder: NUORI

Interjú Jasmi Bonnénnal

Minden márkának más-más története van - a Meet the Founder interjúsorozatban a célunk, hogy ezeket a történeteket bemutassuk! Ezúttal a NUORI alapítójával, Jasmi Bonnénnal beszélgettünk.

Először is mondana pár szót magáról és a karrierjéről?

Finnországban születtem, azonban 6 éves koromban külföldre költöztünk, és a gyermekkoromat különböző országokban töltöttem. Pályakezdőként Dániába költöztem, ahol vezető tanácsadóként kezdtem a karrieremet a McKinsey & amo; Co-nál. Gyorsan rájöttem, hogy a gyógyszerészet, a fogyasztói cikkek és a marketing a kedvenceim közé tartoznak. Így történt, hogy jelentkeztem a L'Oréal-hoz. A L'Oréal Paris Make-up vállalatnál termékmenedzsereként kezdtem, majd a L'Oréal márka marketing menedzserévé léptem elő. Mielőtt megalapítottam a NUORI-t, több évig dolgoztam ügyvezető igazgatóként a Kontrapunkt-nál, egy dán formatervezési és márkaépítési ügynökségnél.

Mi inspirálta, hogy megalapítsa a saját cégét, valamint mi áll annak filozófiai hátterében?

A saját bőrápoló termékcsalád megalapításának ötlete akkor merült fel bennem, amikor a L'Oréal-nál dolgoztam. Arra lettem figyelmes, hogy a legtöbb kozmetikumot úgy állítják elő, hogy az eltarthatóságuk 2,5-4 év vagy még hosszabb. Ez azért történik, hogy a lejárati dátum miatt történő "idegeskedéseket" elkerüljék, valamint lehetővé tegyék a gyártók számára, hogy nagy mennyiségben gyártsák a termékeket az egységköltségek csökkentése érdekében. Amint ezt megtanultam, elkezdtem olvasgatni a lejárati idő és a kozmetikumok kapcsolatáról. Meglepődve olvastam néhány tanulmányt, amelyben arról írtak, hogy a gyakran használt hatóanyagok, mint a vitaminok, a keverést követően, az oxidáció során hónapok alatt - nem évek - elvesztik jótékony tulajdonságaikat. Egy további hátrány a szintetikus tartósítószerek és az egyéb adalékanyagok használata, amelyek a készítmény időbeli eltarthatóságához szükségesek. Egyre jobban meg voltam győződve arról, hogy a piacnak egy friss bőrápoló alternatívára van szüksége. Hat évvel ezelőtt vettem a bátorságot és megalapítottam saját vállalkozásomat.

Filozófiánk azon az egyszerű tényen alapul, hogy a frissen kevert bőrápolási termékek nemcsak "tiszták", hanem teljesen természetesek is legyenek, így biztosítva tökéletes eredményeket:

1. A termékeink természetesek és erősen koncentráltak, mivel nem tartalmaznak szintetikus tartósítószereket vagy más adalékanyagokat, a termékek stabilitásának és eltarthatóságának mesterséges meghosszabbítása érdekében.

2. A NUORI készítmények hatékonysága magasabb, mivel az időbeli romlás nem csökkenti az aktív hatóanyagokat.

Mi a Nuori név története?

A finn Nuori szó azt jelenti: "fiatal", azonban a szóban szerepel a "nu" szócska, amely annyit tesz: "most". Úgy gondoltam, hogy ez nagyszerű módja annak, hogy a finn örökségemet kombináljam az idő fogalmával - mind a legfrissebb bőrápolási termékek előállításánál, mind pedig azért, hogy értékeljük a pillanatot, amit most és itt élünk meg.

Hová helyezi a márkáját 5 év múlva?

Komoly szereplőként látom magunkat a természetes bőrápolási innovációt tekintve. Remélem, hogy cégünk akkor is egy nagy család marad - csak néhány más helyszínen.

Melyik NUORI termék a kedvence?

Ez nehéz kérdés - mintha azt kérné, hogy válasszak a gyermekeim közül! Nagyon szeretem a Supreme Moisture maszkot. Az erősen koncentrált formula természetes hialuronsavból, nyugtató betainból és bőrtökéletesítő niacinamidból (B3-vitamin) áll. A maszk néhány perc használat után átlátszóvá válik, így az egész éjszaka folyamán hordhatja, a reggeli ragyogásért. Tökéletes hosszú utazáshoz vagy a strandon töltött nap után.